نوشته شده توسط : اهوراوب
زمانی که جریان برق بر قرار است یو پی اس با ذخیره سازی برق در باتری خود، در هنگام قطعی برق فعال می شود و از طریق انرژی ای که در باتری ذخیره کرده است اقدام به برق رسانی اضطراری می کند. وجود باتری ضروری می باشد و نبود آن یو پی اس را بدون کاربرد خواهد کرد و در صورت خرابی می توانید اقدام به تعمیر یو پی اس کنید.
 
نحوه تشخیص خرابی باتریups
پس از آن که باتری عمر طبیعی خود را طی کرد علائمی را از خود نشان می دهد که از طریق آن ها می تواند فهمید که باتری نیاز به تعویض یا تعمیر دارد. مهم ترین نشانه ای خرابی باطری را نشان می دهد عدم شارژ شدن باتری آن می باشد. هنگامی که باتری دیگر شارژ نشد یعنی باید اقدامات لازم را برای تعویض و یا تعمیر ups انجام دهید.
 
 
 
آیا امکان تعمیر برای باتری های یو پی اس فراهم است؟
نکته ای که قبل از تعمیر یو پی اس باید به آن توجه داشت این است که تاریخ تولید باتری، تاریخ شروع به کار آن و اخرین مقدار بک آپ تایم را باید ابتدا استخراج کرد. در صورتی که موارد گفته شده مطابق استاندارد ها باشد می توان اقدام به تعمیر باتری ups نمود در غیر این صورت انجام عملیات تعمیر می تواند باعث آسیب رسیدن به تمامی مجموعه یو پی اس شود.
 
پس از عملیات تعمیر باتری به چه نکاتی باید توجه داشت؟
پس از این که فرایند تعمیر یو پی اس اتمام یافت باید از عملکرد صحیح شارژر دستگاه مطمئن شوید. وجود خرابی در شارژر می تواند مجددا باعث آسیب رسیدن به باتری شود پس حتما این نکته را مد نظر قرار دهید.
 

ادامه مطلب: مهمترین نکات در تعمیر باتری یو پی اس

مطالب پیشنهادی: پارامترهای مهم برای بالا بردن عمر یو پی اس

محصولات رام سیستم:

یو پی اس | اینورتر | باتری | 

مطالب پیشنهادی: شارژ هوشمند باتری یو پی اس

شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان رام سیستم با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188947233



:: برچسب‌ها: نکات تعمیر باتری یو پی اس , تعمیر یو پی اس , تعمیرups , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یو پی اس ها یا تامین برق در هنگام قطعی برق شبکه می توانند دستگاه های برقی شما را در مدار نگه دارند. وجود یو پی اس می تواند خیال شما را از بابت استفاده از دستگاه ها و سایل برقی در خانه، شرکت و یا حتی محل های حساسی مثل بیمارستان ها راحت کند. 

 

آیا باتری یو پی اس قابل شارژ می باشد؟

باید به این نکته توجه لازم را داشت که عمر باتری یو پی اس با تعداد دفعات شارژ باتری یو پی اس و میزان شارژ آن رابطه مستقیمی وجود دارد و انجام شارژ باتری UPS باید به نحو صحیحی انجام شود تا باتری دچار آسیب دیدگی نشود. 

 

شارژ صحیح باتری یو پی اس چه تاثیری در طول عمر باتری دارد؟ 

برای شارژ باتری یو پی اس نیاز به شارژری است که بر اساس محدودیت های باتری اقدام به شارژ باتری نماید. برای انتخاب شارژر مناسب باید به نکاتی توجه لازم را داشته باشید که در ادامه برخی از آنها را با یکدیگر بررسی می کنیم:

1.جنس ساخت باتری: شارژر تهیه شده برای دستگاه باید با جنس باتری همخوانی داشته باشد تا صدمه ای به دستگاه یو پی اس شما وارد نشود و نیاز به تعمیر یو پی اس پیدا نکنید. 

2. توجه به قطب های باتری: وقتی که قصد متصل کردن شارژر به باتری را دارید حتما به اینکه نکته توجه لازم را داشته باشید چرا که در صورت وصل کردن اشتباه امکان سوختن باتری وجود دارد و نیاز به تعمیر باتری یو پی اس پیدا می کنید. 

 

سیستم شارژر هوشمند چگونه کار می کند؟

زمانی که باتری شارژ شد، سیستم شارژ هوشمند باتری یو پی اس وارد عمل می شود با عبور دادن جریان و ولتاژ مشخص اقدام به شارژ صحیح باتری دستگاه می نماید و به این صورت باتری همواره در حالت ایده آل قرار می گیرد و این باعث می شود که نیاز به تعمیرups پیدا نکنید. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

شارژ هوشمند باتری یو پی اس

شما می توانید برای ارتباط با مشاوران رام سیستم با شماره زیر تماس بگیرید:

02188947233

 



:: برچسب‌ها: باتری یو پی اس , تعمیر یو پی اس , تعمیر باتری یو پی اس , یو پی اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

درباره کاربرد دستگاه یو پی اس چه می دانید؟ یو پی اس به دستگاهی گفته می شود که باعث ذخیره کردن انرژی، ایجاد ثبات در تغذیه انواع دستگاه الکترونیک می شود. 

ما در ادامه درباره کاربرد دستگاه یو پی اس به شما خواهیم گفت پس همراه ما باشید. 

 

استفاده از دستگاه یو پی اس در بیمارستان

یکی از کاربردهایی که یو پی اس دارد در بیمارستان ها است. گاهی امکان دارد که برق یک بیمارستان از کار بیافتد در این صورت می توان گفت که جان بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند که به خطر می افتد. پس باید دستگاهی وجود داشت که بتوان به کمک آن مشکل قطعی برق را برطرف کرد. ما پیشنهاد می کنیم برای بیمارستان یو پی اس را خریداری کنید چرا که در زمان قطعی برق بلافاصله شروع به کار می کند . برای تعمیر دستگاه یو پی اس هزینه آن بستگی به شرکتی که خدمات تعمیرupsرا دریافت می کنید نیز دارد. 

 

انتخاب یو پی اس برای آسانسور

احتمالا درباره قطعی برق و گیرافتادن در اتاقک آسانسور زیاد شنیده اید، راه حلی عموما برای این مشکل وجود ندارد چرا که قطعی برق خبر نمی دهد. اما با تولید یو پی اس هم این مشکل به راحتی حل شد. یو پی اس را زمانی که به آسانسور وصل کنید آسانسور حتی در زمان قطعی برق هم به خوبی عمل خواهد کرد. 

 

شما می توانی برای مشاوره و خرید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02188947233

 


مطالب پیشنهادی

 

دلایل خرابی باتری یو پی اس

 



:: برچسب‌ها: یو پی اس , تعمیر یو پی اس , تعمیرups , کاربرد یو پی اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دلایل خرابی باتری یو پی اس را می شناسید و می دانید برای تعمیر باتری یو پی اس باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید؟ یکی از مهم ترین قطعاتی که یو پی اس وجود دارد باتری است. در واقع با نبود باتری یا حتیخراب شدن آن دستگاه یو پی اس شما روشن نخواهد شد چه برسد به اینکه کار کند! 

اگر می خواهید هزینه های تعمیرups را کاهش هید به شما پیشنهاد می کنیم با دلایلی که در ادامه گفته می شود آشنا شوید و به کمک آنها به راه حل های زیادی دست پیدا کنید. 

 

درجه حرارت بالا محیط و آسیب به یو پی اس

باتری یو پی اس زمانی که دمای مناسبی نداشته باشد در استفاده طولانی مدت مانند باتری تلفن همراه داغ می کند و ممکن است از کار بیوفتد  که در این صورت باید برای تعمیر یو پی اس اقدام کنید. پس دمای محیط را چک کنید تا هزینه های اضافی پرداخت نکنید. 

 

کاهش انرژی باتری یو پی اس حتی در زمان عدم استفاده

به این نکته اشاره کنیم که عمر مفید یک باتری یو پی اس بین 3تا 5 است. اما دلیل نمی شود زمانی که از باتری یو پی اس استفاده نمی کنید  عمر باتری یو پی اس افزایش یابد، این تفکر اشتباه است! حتی زمانی که از باتری استفاده نمی کنید هم عمر آن کاهش می یابد. 

 

توجه نکردن به ولتاژ شناور

یکی از مشخصاتی که درون دفترچه راهنما درج شده است ولتاژ شناور است که به ازای هر سلول باتری مشخص می شود و اگر به آن توجه کنید حتما باید برای تعمیر باتری یو پی اس اقدام کنید. 

 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر در ارتباط باشید:

02188947233

 

 

 



:: برچسب‌ها: یو پی اس , باتری یو پی اس , تعمیر یو پی اس , تعمیر باتری یو پی اس , خرابی باتری یو پی اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

آیا استفاده از یو پی اس برای بالابرها امکان پذیر است؟ آسانسور را می توان به عنوان یکی از بالابرها دانست و همانطور که می دانید در زمان قطع شدن برق آسانسور از کار می افتد و افرادی که داخل کابین قرار داشته باشند حبس می شوند که این خودش دردسر ساز است.

شاید یو پی اس قیمت بسیار بالایی نسبت به سایر موارد داشته باشد اما قدرت بیشتری دارد و می تواند به راحتی تا زمانی که برق وصل شود جایگزین خوبی باشد، پس می توان گفت نصب و راه اندازی یو پی اس برای آسانسور گزینه بهتری است. 

 

انتخاب یو پی اس باتوجه به نوع بالابر

شما نمی توانید هر یو پی اسی که خواستید را برای بالابرها در نظر بگیرید. بلکه اول از همه باید به نوع بالابری که دارید توجه کنید و باتوجه به توان و قدرتی که دارید خرید یو پی اس را انجام بدهید.

برای انتخاب یو پی اس مناسب باید نوع آسانسور خود را بشناسید و در زیر با انواع آسانسور آشنا شوید:

 

 

 

آسانسور کششی: نیروی محرکه  ی این نوع اسانسور یک موتور الکتریکی است که با جریان برق کار می کند. در صورت قطعی برق می توانید از یو پی اس برای آن استفاده کنید و هرزمان که یو پی اس خراب شد برای تعمیر یو پی اس اقدام کنید.

 


آسانسور مغناطیسی: در این نوع آسانسورها ریل و تجهیزات دیگر بر روی دیوار آسانسور با مغناطیس نقس استاتور را بازی می کند. 

 

دستگاه یو پی اس به چند صورت برای آسانسور استفاده می شود؟

یو پی اس با توان پایین: اگر می خواهید هزینه کمتری را برای یو پی اس بپردازید یو پی اسی را انتخاب کنید که توان پایینی دارد.

یو پی اس با توان بالا: این یو پی اس هم برای خرید و هم برای تعمیر نیاز به هزینه بالایی دارد.

 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره زیر تماس بگیرید:

02188947233

 

 

 



:: برچسب‌ها: یو پی اس , نصب یو پی اس , تعمیر یو پی اس , یو پی اس بالابر , ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

تا به حال تصادفی را تجربه کرده اید یا در اطراف خود دیده اید که ماشین با تیر برق برخورد داشته باشد این مورد باعث قطعی برق می باشد. شاید فقط برای فردی که تصادف کرده است هزینه ماشین را باید بپردازد اما تکلیف افرادی قطعی برق دارند چه می شود؟این دسته افراد در این مواقع می توانند از یو پی اس استفاده کنند. اگر یو پی اس آن ها نیاز به تعمیر دارد که برای تعمیر یو پی اس اقدام کنند اما اگر یو پی اس ندارند هم می توانند برای خرید آن اقدام کنند. اولین نکته این است که شما به عنوان خریدار یو پی اس باید تعیین کنید که می خواهید چه تعداد دستگاه را به یو پی اس متصل کنید. اگر برای یک اداره یا مصارف خانگی می خواهید راه اندازی یو پی اس را انجام بدهید نیاز به یک روتر، مودم و گاهی هم یک مینی سرور دارید.باید این موارد را به یاد داشته باشید تا به مشکلی برنخورید و در ادامه در صورت نیاز به راحتی برای تعمیر ups اقدام کنید. برای مشاهده ادامه پست قبل از خرید یو پی اس این نکات را بخوانید! حتما به وبسایت رام سیستم سر بزنید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

مطالب پیشنهادی:

طرز نگهداری از باتری یو پی اس

اهمیت سرویس دوره ای یو پی اس



:: برچسب‌ها: یو پی اس , خرید یو پی اس , تعمیر یو پی اس , تعمیرups ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

طرز نگهداری از باتری یو پی اس به شما کمک می کند تا در هزینه های تعمیر یو پی اس و خرید دوباره ی باتری صرفه جویی کنید. باتری یو پی اس به دلیل اینکه از ماده ای به نام سیلد لید اسید می باشد نیاز به محافظت و نگهداری زیادی ندارد اما یک سری موارد هستند که در ادامه با آنها آشنا می شوید که باید آن را رعایت کنید تا نگهداری درست از باتری و یو پی اس انجام گیرد. بطور مثال اگر دمای اتاق خیلی گرم باشد موجب خرابی باتری دستگاه و تعمیر ups شما می شود. گرما باعث می شود که گازهای زیادی در باتری ایجاد شده و در محیط پخش شود که همین امر باعث می شود  عمر باتری به شدت کاهش یابد. برای مشاهده ادامه پست طرز نگهداری از باتری یو پی اس حتما به وبسایت رام سیستم سر بزنید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

مطالب دیگر:

تعمیر باتری یو پی اس

خرید و نصب یو پی اس برای کرکره برقی



:: برچسب‌ها: یو پی اس , تعمیر یو پی اس , خرید یو پی اس , تعمیرups ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اهمیت سرویس دوره ای یو پی اس به منظور کاهش هزینه هاست. هنگامی که سرویس دوره ای به صورت حرفه ای انجام شود دیگر نیازی نیست هزینه های بالایی جهت تعمیر یو پی اس پرداخت کنید. امروزه وجود یو پی اس در هر مرکزی اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به اینکه یو پی اس وسیله ی بسیار حساسی است و باتری و برد آن با کمترین آسیب هزینه ی تعمیر بسیار زیادی برای مصرف کننده دارد به همین دلیل باید زیر نظر متخصصین تعمیرups و یا سرویس دوره ای انجام شود. این سرویس و نگهداری از دستگاه توسط متخصصین باعث می شود که آسیب جدی و سطحی گسترش پیدا نکند و شما بتوانید با هزینه ی پایینی این کار را انجام دهید. برای مشاهده ادامه پست اهمیت سرویس دوره ای یو پی اس حتما به سایت رام سیستم سر بزنید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

مطالب دیگر:

تعمیر باتری یو پی اس

خرید و نصب یو پی اس برای کرکره برقی



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , هزینه تعمیر یو پی اس , یو پی اس , تعمیرups ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

باتری در هر دستگاه یک مورد مهم است که باید به آن دقت داشته باشید. اگر یو پی اس و باتری آن را جدی نگیرید امکان دارد بعدها دچار مشکل شوید.در زمان تعمیر ups که باید به آن توجه داشته باشید این است که بتوانید از یک شرکت معتبر در این زمینه کمک بگیرید.شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما پیدا کردن یک شرکت معتبر در این زمینه کار مشکلی است چرا که شرکت های زیادی این روزها در این زمینه فعالیت می کنند که نمی توان معتبرترین آن ها را شناخت چرا که هر شرکت هزینه ی تعمیر باتری را خودش تعیین می کند به همین علت هزینه تعمیرات متفاوت می باشد. برای مطالعه ی ادامه پست تعمیر باتری یو پی اس حتما به وبسایت یو پی اس سرویس سر بزنید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

 

مطالب پیشنهادی:

تعمیر یو پی اس در محل

تعمیر یو پی اس آسانسور



:: برچسب‌ها: یو پی اس , تعمیر یو پی اس , قیمت یو پی اس , تعمیرups ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

با قطعی های مداوم برق شهری، همه ی ما با این تجربه مواجه شده ایم که چگونه زندگی روزمره مان مختل می شود.همه ی وسایلی که با برق کار می کنند امکان دارد در زمان قطعی برق دچار مشکلات فراوانی از جمله  تغییرات ناگهانی ولتاژ، افت شدید ولتاژ، نوسانات برقی و… بشوند  دستگاه یو پی اس در این مواقع به داد ما می رسد.  یو پی اس در برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می شود. برای این که بخواهید بهترین مورد آن را خریداری کنید باید به نیاز و نوع کارکرد آن توجه کنید.برای مثال اگر برای کرکره برقی می خواهید یو پی اس خریداری کنید یک یو پی اس با قدرت متوسط برای شما مفید است.مورد بعدی درباره ی هزینه تعمیر ups است که باید به آن توجه داشته باشید. هزینه تعمیر یو پی اس به موارد زیادی بستگی دارد یکی از مواردی که انتخاب یک شرکت معتبر در این زمینه است. و در نهایت اینکه تعمیر یو پی اس کرکره برقی خود را به یک فرد ماهر بسپارید. برای این که در این زمینه دچار مشکل نشوید می توانید با شرکت رام سیستم در ارتباط باشید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

 

مطالب پیشنهادی:

تعمیر یو پی اس در محل

تعمیر یو پی اس آسانسور



:: برچسب‌ها: یو پی اس, تعمیر یو پی اس, خرید یو پی اس, تعمیرups ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از بزرگترین ترس های افراد در زمان قطعی برق گیر کردن در آسانسور است! اما می توان این نگرانی را با خرید یو پی اس مناسب حل کرد.  می توان گفت دستگاه یو پی اس می تواند برای آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار باشد چرا که جدا از محافظت از آسانسور شما در برابر نوسان های برقی، می تواند هر مشکلی که برای آسانسور پیش بیاید و  باعث نارضایتی ساکنین بشود را برطرف کند.البته به این نکته دقت داشته باشید که خود یو پی اس هم امکان دارد دچار ایراد شود که در این صورت باید هر چه زودتر برای تعمیر ups اقدام کنید تا مشکل بیشتری پیش نیاید.تعمیر یو پی اس از مواردی است که برای هر ساختمان با هر کاربری ای اهمیت دارد! تعمیر یو پی اس آسانسور خود را به یک فرد ماهر بسپارید  و برای این که در این زمینه دچار مشکل نشوید می توانید با شرکت رام سیستم در ارتباط باشید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

 

مطالب پیشنهادی:

تعمیر یو پی اس در محل

علت خرابی یو پی اس



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , یو پی اس , قیمت یو پی اس , تعمیرups ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

گاهی اوقات پیش می آید که برای یو پی اس شما مشکلی بوجود می آید و نمیدانید که چگونه می توان این مشکل را حل کرد. همچنین بدلیل سنگینی این دستگاه و اینکه جا به جایی آن دشوار است شما نیاز به خدمات تعمیر یو پی اس در محل کار خود دارید. تعمیر ups در محل در زمینه های عیب یابی، تعمیر و سرویس دستگاه یو پی اس و… انجام می شود. شما با دریافت این خدمات می توانید با اطمینان خاطر بگویید که یو پی اس شما مانند روز اول کار خواهد کرد. در هنگام تعمیر یو پی اس در محل مزیت مهمتری که به راحتی می توانید از آن بهره مند شوید این است که شما به راحتی بالا سر تعمیرکار می ایستید و اطمینان پیدا می کنید که تعمیرکار در کار خود تخصص کافی را دارد یا نه! تعمیرکاران ما می توانند در مدت زمان کمی با کیفیت بالا هر نوع یو پی اسی را تعمیر کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه کافیست با ما در ارتباط باشید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

 

مطالب پیشنهادی:

اهمیت خرید یو پی اس

4 نکته برای نگهداری یو پی اس



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , یو پی اس , قیمت یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اگر شما به تازگی یو پی اس خریداری کرده اید و یا در گذشته تاکنون برای اداره، بیمارستان و یا سازمان خود از این دستگاه استفاده می کنید بهتر است عوامل خرابی این دستگاه را بدانید تا بموقع بتوانید تعمیر یو پی اس خود را انجام دهید. اولین دلیلی که همیشه باعث خرابی وسایل الکترونیکی می شود باتری آن ها است. درباره ی یو پی اس هم این مورد کاملا صدق می کند.باتری یو پی اس یکی از مواردی است که باعث می شود شما برای تعمیر ups اقدام کنید و هزینه ی زیادی را در این زمینه پرداخت کنید. از طرف دیگر از دیگر مواردی که باید به آن دقت داشته باشید سرویس دوره ای یو پی اس است. یو پی اس باید به صورت دوره ای مورد بررسی قرار بگیرد تا بتواند نیازهای شما را برطرف کند وحتما  برای اینکار از یک شرکت معتبر کمک بگیرید تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

 

مطالب پیشنهادی:

اهمیت خرید یو پی اس

4 نکته برای نگهداری یو پی اس



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , یو پی اس , خرید یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

چرا یو پی اس بخریم؟ صاحبان شرکت ها و یا ادارات همواره در صدد این هستند که بتوانند کارآیی کارکنان و سیستم های خود را بالا ببرند بهمین دلیل حتما در ذهن شما هم این سوالات مطرح شده است که چرا یو پی اس بخریم یا چگونه در زمان ایجاد مشکل برای تعمیر یو پی اس در مدت زمان کمی اقدام کنیم؟ قطعا تجهیزات الکترونیکی که استفاده می کنید از اهمیت بالایی برخوردار می باشد برای این که بتوانید مشکلات آن ها را حل کنید باید راه حل های زیادی در پیش بگیرید. بطور کلی وظیفه یو پی اس این است که  در کنار این که می تواند برق تولید کند و در زمان رفتن برق مفید باشد می تواند از تجهیزات شما در برابر افزایش ولتاژ ، نوسانات محافظت کند.یو پی اس در انواع مختلفی تولید می شود اما این که کدام مدل از آن برای شما کاربرد دارد یا می تواند تعمیر ups برای شما پیش بیاید نیازمند اطلاعات زیاد و همچنین نیازی است که شما با آن مواجه شده اید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

 

مطالب پیشنهادی:

نحوه تعمیر یو پی اس

4 نکته برای نگهداری یو پی اس



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , قیمت یو پی اس , خرید یو پی اس , تعمیرups ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه اکثر کارخانه و یا شرکت های بزرگ از یو پی اس ها استفاده می کنند. دلیل اینکار این است که این شرکت ها در زمان قطعی برق می توانند از از دست رفتن اطلاعات خود جلوگیری کنند و خسارت های مالی را بطور نامحسوسی کاهش دهند. از آنجایی که قیمت یک سیستم UPS بسیار زیاد است پس قطعا تعمیرات مربوط به یو پی اس هم زیاد خواهد بود. وقتی شما شرایط نگهداری از یو پی اس را بدانید قطعا می توانید در هزینه ی تعمیر یو پی اس صرفه جویی کنید. یو پی اس دارای اجزای مختلفی می باشد که می توانند در کیفیت یو پی اس تاثیرگذار باشد. قطعا تمام اجزایی که در یو پی اس استفاده شده است کاربردهای زیادی دارد پس باید به تعمیر آن ها نیز اهمیت بدهید.باتری ها ، خازن ها و… در اثر استفاده زیاد فرسوده می شوند حتی اگر یو پی اس شما دچار مشکل نشود شما باید اجزای آن را تعمیر کنید. پس تعمیر UPS را جدی بگیرید!

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

مطالب پیشنهادی:

اهمیت یو پی اس صنعتی در کارخانه ها

تعمیر یو پی اس با قیمت مناسب

 



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , هزینه تعمیر یو پی اس , تعمیرups , یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یو پی اس چیست و چگونه می توان تعمیر یو پی اس را در زمان مناسب و توسط افراد متخصص انجام داد؟ ما در این مطلب قصد داریم شما را با این دو موضوع آشنا کنیم. یو پی اس یا همان منبع تغذیه بدون وقفه شهری می باشد که میان برق شهری و دستگاهی که نیاز به برق دارد وصل می شود. این دستگاه به راحتی از نوسانات و نویزهایی که در جریان برق وجود دارد جلوگیری می کند و این باعث می شود دستگاه موردنظر شما دچار هیچگونه مشکلی نشود. از طرف دیگر برای تعمیر یو پی اس قبل از هر کاری باید در آن تخصص کافی داشته باشید و مورد بعدی این است که بتوانید لوازم موردنیاز برای تعمیرups را داشته باشید تا به مشکلی برنخورید. و در نهایت اینکه شرکت رام سیستم یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی تعمیر یو پی اس به شمار می رود که می توانید برای حل مشکلات یو پی اس خود کمک بگیرید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

مطالب پیشنهادی:

اهمیت یو پی اس صنعتی در کارخانه ها

تعمیر یو پی اس با قیمت مناسب



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , هزینه تعمیر یو پی اس , یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

شناختن اجزای مختلف هر دستگاهی به ما کمک می کند تا بتوانیم در مواقع بروز مشکل، آن هارا به درستی ارزیابی کنیم. تعمیر یو پی اس نیز از این قاعده مستثنی نیست و هرچقدر که شما بیشتر و بهتر این اجزا را بشناسید، حرفه ای تر عمل می کنید. یو پی اس  با اینکه  قیمت بالایی دارد اما کارایی مناسبی خواهد داشت به همین علت بیشتر افراد برای حل مشکل قطعی برق شهری این دستگاه را سفارش می دهند. باتری، کابل برق و محیط سخت افزاری و نرم افزاری مهم ترین اجزای همه ی یو پی اس ها هستند. تعمیر UPS باید زیر نظر متخصص انجام شود چرا که گاها افراد تصور می کنند خودشان می توانند آن را تعمیر کنند اما این اشتباه بزرگی است که افراد دچار آن می شوند. برای تعمیر  یو پی اس حتما باید از یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

 

مطالب پیشنهادی:
تعمیر یو پی اس با قیمت مناسب

اهمیت یو پی اس صنعتی در کارخانه ها

 



:: برچسب‌ها: یو پی اس , تعمیر یو پی اس , هزینه تعمیر یو پی اس , تعمیر UPS ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه و با افزایش روز افزون قطعی های برق در تهران و سایر شهرستان ها، سازمان ها و کسب و کار های بزرگ با مساله جدی ای روبه رو هستند که در درازمدت می تواند خسارت های مالی زیادی برای این شرکت ها داشته باشد. راه حل برای پشت سر گذاشتن این مشکلات، خرید یو پی اس است. یو پی اس دستگاهی است که در هنگام مشکلات مغایرت برق ناسازگار ، قدرت پشتیبان گیری مداوم را فراهم می کند. یو پی اس با تثبیت ولتاژ عبوری می تواند هم از داده ها و هم از تجهیزات رایانه ای متصل به آن محافظت کند. همچنین این دستگاه در طیف وسیعی از اندازه ها و مدل ها وجود دارد که انواع مختلف تجهیزات را هدف قرار می دهد. دانستن اینکه مدل مناسب را برای خرید یو پی اس انتخاب کنید از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است. و در نهایت اینکه شما با خرید یو پی اس خیالتان راحت است که هر اتفاقی هم در جریانات برق رخ دهد هیچ مشکلی برای تجهیزات برقی شما نمی افتد.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و یا تعمیر یو پی اس با شماره زیر تماس بگیرید:
021-88947233

 

 

مطالب پیشنهادی:
تعمیر یو پی اس با قیمت مناسب

اهمیت یو پی اس صنعتی در کارخانه ها

 



:: برچسب‌ها: یو پی اس , خرید یو پی اس , قیمت یو پی اس , تعمیر یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

بسیاری از کسانی که صاحب شرکت های بزرگ و یا کارخانه هستند همواره با این دغدغه مواجه اند که چگونه می توان در زمان قطعی برق همچنان به تولید ادامه داد. در این مواقع جلوگیری از نابهنجاری هایی که در زمان قطع برق در کارخانه ها اتفاق می افتد را می توان فقط با خرید یو پی اس جبران کرد. و پی اس صنعتی را حتما برای کارخانه و حتی خط تولید کوچکی هم که دارید تهیه کنید تا در زمان قطعی برق کارهایتان عقب نماند چراکه کار کارکنان دو برابر می شود و ممکن است هزینه ی بسیار بالایی جهت تعمیر دستگاه هایتان پرداخت کنید. از طرف دیگر تعمیر UPS چه صنعتی داشته چه خانگی فرقی نمی کند تنها کسانی باید این کار را انجام دهند که تخصص کافی در این زمینه دارند. برای انتخاب متخصص در این زمینه دقت کنید چراکه یک اشتباه باعث می شود هزینه ی دو برابری جهت خرید دوباره ی یو پی اس بپردازید.

 

مطالب دیگر:
تعمیر یو پی اس با قیمت مناسب

ویژگی های تعمیر یو پی اس تخصصی

 



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , قیمت یو پی اس , خرید یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید و تعمیر یو پی اس مطلوب برای انواع شرکت ها طی این سال ها بسیار مهم و ارزشمند شده است . می توانیم بگوییم امروزه برای حفاظت برق مراکز دیتا سنترها به عنوان بخشی ضروری به حساب می آید.مهم ترین کاربرد یو پی اس در این  است که می تواند در زمان قطعی برق، با تامین برق موردنیاز مانع از بین رفتن اطلاعات شود. تعمیراتی که برای دستگاه یو پی اس صنعتی کلراید ۶۰ گابا  انجام شد شامل تعویض خازن های AC روی رکتی فایر، تمیز کردن فن های دستگاه و... می باشد که به صورت تخصصی انجام شد و دستگاه بدون هیچ مشکلی در مدار قرار گرفت. برای تعمیر ups در هر زمینه ای می توانید با رام سیستم در ارتباط باشید تا در این زمینه بهترین خدمات را دریافت نمایید. 

 

مطالب دیگر:
ویژگی های تعمیر یو پی اس تخصصی

تعمیر یو پی اس را به هرجایی نسپارید!



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , هزینه تعمیر یو پی اس , تعمیرups , یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

افرادی که کسب و کارشان با سیستم های برقی است امروزه بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارند که  تعمیر یو پی اس خود را انجام دهند و یا در صورت نداشتن این دستگاه آن را خریداری کنند. یو پی اس به منظور حمایت از دستگاه‌ های الکتریکی مثل کامپیوتر و سیستم تلفن طراحی شده است تا در برابر مشکلات موقتی در منبع تغذیه محافظت ایجاد کند. بهمین دلیل داشتن این دستگاه و یا تعمیرups به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون مشکل کار خود را انجام دهید. شکل عمومی و اندازه فروش یو پی اس در انتخاب آن یک عامل مهم است. ظرفیت باتری ‌UPS‌ ها در ابعاد کلی این سیستم نقش بسزایی دارد، به نحوی که هر چه باتری ‌UPS ها بزرگ و ظرفیت آنها بیشتر باشد، سایز آن بزرگتر است و مشتری متناسب با ظرفیت مورد نیاز خود، سایز یو پی اس را انتخاب میکنند.

 

مطالب دیگر:

ویژگی های تعمیر یو پی اس تخصصی

تعمیر یو پی اس را به هرجایی نسپارید!



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , هزینه تعمیر یو پی اس , یو پی اس , تعمیرups ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یو پی اس ها هم مانند هر محصول دیگری دارای انواع مختلفی می باشد. که می تواند با توجه به نوع آن عیب یابی های مشخصی بر روی آن انجام شود البته باید بگوییم تعمیرات مربوط به یو پی اس در هر کدام کاملا متفاوت است پس اگر می خواهید تعمیر ups به صورت تخصصی برای شما انجام بشود بهتر است با یک شرکت تخصصی در ارتباط باشید تا تعمیر یو پی اس شما بصورت حرفه ای و بدون آسیب دیدن و هزینه های اضافه  انجام شود. برای این که مطمئن شوید تعمیر یو پی اس شما به درستی انجام شده است بهتر است از شرکت مناسب برای این کار کمک بگیرید تا نگرانی از این بابت پیدا نکنید. اگر برای مثال بخش شارژر دستگاه یو پی اس شما دچار مشکل شده است به شما پیشنهاد می شود که هر چه سریع تر برای تعمیر یو پی اس خود اقدام کنید.

 

مطالب دیگر:

تعمیر یو پی اس را به هرجایی نسپارید!

ویژگی های خرید بهترین یو پی اس

 



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , تعمیر ups , هزینه تعمیر یو پی اس , تعمیر یو پی اس ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اگر یک قطعه از یو پی اس شما خراب شود گزینه ی عقلانی این است که تعمیر یو پی اس خود را به هر شرکتی نسپارید و با کمی تحقیق حرفه ای ترین تعمیرکار را پیدا کنید. از طرف دیگر این محصول بدلیل حساس بودن نیازمند این است که برای تعمیر حتما با یک شرکت تخصصی در ارتباط باشید تا ضرر و زیان جبران ناپذیری به دستگاه های دیگر شما در محل کارتان نرسد. همچنین اگر تعمیرکار قرار است تعمیر یو پی اس ما را انجام بدهد باید مهارت کافی برای این کار را داشته باشد پس می توان اولین ویژگی که برای تعمیرکار یو پی اس تعریف کرد مهارت است. اگر یک تعمیرکار مهارت کافی برای تعمیر ups را نداشته باشد نمی تواند این کار را به هیچ عنوان به درستی انجام بدهد.در گذشته تعداد یو پی اس بسیار کم بود به همین باید هزینه ی زیادی را برای تعمیر ups پرداخت می شد اما امروزه به دلیل این که تولید یو پی اس بالا می باشد به همان اندازه هزینه ی تعمیر آن نیز کاهش چشم گیری داشته است. 

 


:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , هزینه تعمیر یو پی اس , تعمیر ups , خرید یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

کسانی که دستگاه یو پی اس دارند یکی از مهم ترین دغدغه های آن ها این است که چگونه می توانند در صورت خرابی تعمیر ups را به بهترین صورت انجام دهند. چرا که این دستگاه حساسیت بالایی دارد و اگر درست تعمیر نشود خسارت های مالی زیادی بار می آورد. برای این که مطمئن شوید تعمیر یو پی اس شما به درستی انجام شده است بهتر است از شرکت مناسب برای این کار کمک بگیرید تا نگرانی از این بابت پیدا نکنید. اگر برای مثال بخش شارژر دستگاه یو پی اس شما دچار مشکل شده است به شما پیشنهاد می شود که هر چه سریع تر برای تعمیر یو پی اس خود اقدام کنید. یو پی اس هم مانند هر محصول دیگری دارای انواع مختلفی می باشد. البته باید بگوییم تعمیرات مربوط به یو پی اس در هر کدام کاملا متفاوت است پس اگر می خواهید تعمیر ups به صورت تخصصی برای شما انجام بشود بهتر است با شرکت رام سیستم در ارتباط باشید تا نگرانی درباره ی تعمیرات یو پی اس خود نداشته باشید. 

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , هزینه تعمیر یو پی اس , یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

شاید خیلی از شما ندانید که خرید یو پی اس چه مزایایی می تواند داشته باشد و حتی ویژگی های تعمیر یو پی اس خوب چیست. خرید یو پی اس با شیوه های بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد. به خاطر این توضیح ما از یک کامپیوتر استفاده خواهیم کرد به عنوان مثالی از کاربرد معمولی یو پی اس. با خرید و یا تعمیر یو پی اس شما می توانید با اطمینان اجازه ی کار به دستگاه های خود بدهید و آن را از مشکلات ناشی از قدرت برق و تحمیل هزینه های تعویض قطعه و تعمیر نجات دهید. درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شما را قادرمیسازد که بربیشترمشکلات ناشی ازبرق شهرفائق آیید وهمچنین محافظت دربرابرقطع کلی برق را نیز بدست آورید. از طرفی اگر شما یو پی اس دارید و بدنبال تعمیر ups هستید شرکت رام سیستم اینکار را برای شما به بهترین نحو انجام می دهد. 

 


:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , تعمیر ups , هزینه تعمیر یو پی اس , خرید یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه داشتن یک سیستم برق پشتیبانی کننده از نیاز های اساسی هر شرکت یا اداره ای محسوب می شود. اغلب برخی از دستگاهها مثل دستگاهای اسکنر یا فتوکپی نسبت به نوسانات برقی دارای حساسیت هستند و باید از یو پی اس های استفاده شود که مدار استابلایزر داشته باشند که برای این منظور تنها خرید و تعمیر یو پی اس در این نوع مفید می باشند. علاوه بر خرید  یو پی اس و سیستمهای گوناگون وابسته به آنها و باتریها به منظور اطمینان از داشتن مساعدترین وضعیت کاری، تعمیر ups , نگهداری دوره ای و به خصوص تعویض برخی قطعات از نیاز های دیگر یو پی اس هاست . بنابراین برای اطمینان از این که دستگاه در طول عمر مفید خود در بهترین شرایط کاری نگهداری شود نیاز به سرویس و نگهداری به صورت برنامه ریزی شده دارد. هر گونه تغییر و مشکل در جریان برق شهری در هنگام استفاده از تجهیزات الکترونیکی ممکن است به نوعی باعث وارد شدن آسیب به آن شود، این تغییرات دلیلی برای استفاده از یو پی اس به عنوان محافظ از تجهیزات می باشد که همچنین در مواقع موردنیاز می توان تنها با تعمیر یو پی اس از تراشیدن هزینه های اضافی جلوگیری کرد. 

 
مطالب دیگر:


:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , تعمیر ups , خرید یو پی اس , قیمت یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

فروش یو پی اس صنعتی امروزه در صنایعی مانند دریایی، معدن، هسته ای و... که بسیار حساس هستند کاربرد دارد. خرید یو پی اس بطور کلی در مواقعی ست که شرکت یا سازمان نیاز به یک سیستم مجزایی داشته باشد که در مواقع قطع ناگهانی برق یا نوسانی شدن آن بتواند برق موردنیاز سیستم ها را تامین کند. ما در این مطلب می خواهیم شما را با خرید یو پی اس صنعتیف ضرورت خرید یو پی اس، خرید یو پی اس با قیمت مناسب و... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارائه میدهد:
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره ی زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: خرید یو پی اس , فروش یو پی اس , قیمت یو پی اس صنعتی , تعمیر یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دیتاسنتر ها در هر شرکت و یا سازمانی وظیفه ای مهم بر عهده دارند. شما با خرید یو پی اس می توانید با کنترل جریان برق و همچنین استفاده از برق اضظراری در موارد قطعی برق، کارکرد دائم و همیشگی مراکز داده یا دیتاسنتر خود را تضمین کنید. بعبارت دیگر هیچ شیوه ای مانند خرید یو پی اس نمی تواند از سرور و تجهیزات شبکه در برابر مشکلات احتمالی محافظت کرده و احتمال از بین رفتن اطلاعات را به صفر برساند. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارائه می کند:
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره های زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: خرید یو پی اس , خرید یو پی اس دیتا سنتر , قیمت یو پی اس دیتا سنتر , یو پی اس دیتا سنتر ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دستگاه یو پی اس دستگاهی الکترونیکی ست که به منظور تامین دائم انرژی برق برای دستگاه های مصرف کننده طراحی شده است تا در مواقع اختلالات برقی بتواند برق مورد نیاز را تامین کند. نکته ای که در خرید یو پی اس باید مدنظر قرار داد، باتری آن است. یو پی اس با باتری مناسب به شرایط محیطی که باتری در ان قرار دارد بستگی دارد مثلا در صورتی که باتری در دمای بالا کار کند عمر آن به شدت کاهش می یابد. همچنین شما باید با توجه به نیازی که دارید باتری با نوع مناسب را برای دستگاه خود خریداری کنید. برای ادامه مطلب کلیک کنید.


 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارئه می دهد:

 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره ی زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: باتری یو پی اس , تعمیر یو پی اس , خرید یو پی اس , فروش یو پی اس , قیمت یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه خرید یو پی اس از ملزومات هر کسب و کاری محسوب می شود شاید از خود بپرسید چرا؟ ما در ادامه به شما دلیل این کار را توضیح می دهیم. خرید یو پی اس شما را به یک منبع تغذیه الکترونیکی مجهز می کند که وظیفه ی آن تامین توان موردنیاز بار مصرفی می باشد. بعبارت دیگر یو پی اس با قرار گرفتن در بین برق شهر و دستگاه های مصرف کننده، علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه، مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس شرکتی یا خانگی می شود. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارائه می کند:
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره های زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , خرید یو پی اس , فروش یو پی اس , قیمت یو پی اس , یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید یو پی اس مناسب و مطلوب با نیازتان امروزه به یکی از لوازم اصلی شرکت های حرفه ای بدل شده است. شما با خرید یو پی اس نه تنها به مشکلات ناشی از قطعی برق شهری غلبه می کنید بلکه با پشتیبانی یو پی اس و تنظیم ولتاژ برق توسط این دستگاه، عمر وسایل الکترونیکی شرکت خود را بیمه می کنید. ما در این مطلب می خواهیم شما را با راه تشخیص و انتخاب یو پی اس مناسب، مزایای خرید یو پی اس، قیمت خرید یو پی اس و ... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارائه می کند:
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره های زیر تماس بگیرید:
 
 


:: برچسب‌ها: خرید یو پی اس , فروش یو پی اس , قیمت یو پی اس , یو پی اس مناسب ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید یو پی اس ها به منظور حمایت از دستگاه های الکترونیکی مانند کامپیوتر و تلفن که در آن ها اطلاعات هر لحطه در حال بروز رسانی هستند و قطعی برق این اطلاعات را از بین می برد، ساخته شده اند. فروش یو پی اس یکی از مسائل حیاتی و مهم است که شما باید مطابق با نیاز خود و گستردگی کارتان از آن ها استفاده کنید. ما در این مطلب می خواهیم شما را با انواع یو پی اس و خرید یو پی اس مناسب، فروش یو پی اس با ظرفیت و زمان پشتیبانی بالا و ... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارئه میدهد:
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره ی زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: خرید یو پی اس , خرید یو پی اس با قیمت مناسب , فروش یو پی اس , هزینه یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه با توجه به نیاز اساسی ادارات به کامپیوتر، دستگاه فکس و لوازم الکترونیکی، خرید یو پی اس یکی از اقلام ضروری هر کسب و کاری محسوب می شود چرا که با قطعی برقی ممکن است تمام اطلاعات یک اداره یا شرکت از دست برود. از طرف دیگر شما با خرید یو پی اس خانگی می توانید عمر دستگاه های الکترونیکی خانه تان را افزایش دهید. در واقع یو پی اس با رساندن جریان برق در مواقعی که برق شهری قطع و وصل می شود، دستگاه های الکترونیکی خانه و اداره شما را بیمه می کند. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارئه می دهد:
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره ی زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , خرید یو پی اس , فروش یو پی اس , قیمت یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

امروزه بدلیل کامپیوتری و مجازی شدن امور و نیاز تمام این دستگاه ها به جریان برق مداوم، خرید یو پی اس اولویت هر کسب و کاری محسوب می شود. شما با خرید یو پی اس دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات و یا حتی لنگ ماندن کارتان نخواهید شد چرا که یو پی اس با ذخیره ی برق در مواقعی که برق نیست، کار شما را به سادگی راه می اندازد. ما در این مطلب می خواهیم شما را با مزایای خرید یو پی اس، خرید یو پی اس با قیمت مناسب و... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارائه می دهد:
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره ی زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: خرید یو پی اس , رام سیستم , فروش یو پی اس , قیمت یو پی اس , مزایای خرید یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید و فروش یو پی اس ها به منظور محافظت از قسمت های سخت افزاری دستگاه های خانگی و صنعتی به هنگام قطع غیر منتظره برق طراحی شده اند. شما با خرید یو پی اس برای مصارف خانگی نه تنها در مصرف برق خانه ی خود صرفه جویی می کنید، بلکه باعث طولانی شدن عمر دستگاه های برقی خانه ی خود نیز می شوید که این خود در بازار بسیار گران لوازم خانگی و سیستم های کامپیوتری نوعی صرفه جویی در هزینه های مالی به حساب می آید. در صورت خرابی آن بهتر است هر چه سریع تر به فکر تعمیر یو پی اس باشید. ما در این مطلب می خواهیم شما را با انواع یو پی اس، ویزگی های یو پی اس و... آشنا کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارائه می دهد:
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید و تعمیر انواع یو پی اس با شماره ی زیر تماس بگیرید:
 


:: برچسب‌ها: خرید یو پی اس خانگی , قیمت یو پی اس خانگی , یو پی اس تک فاز , یو پی اس خانگی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دیگر نگران قطعی برق و از بین رفتن اطلاعاتی که در سیستم دارید نباشید! یکی از فاکتور های مهم برای دیتاسنتر ها خرید یو پی اس مناسب است. چراکه هم امنیت این دیتاسنتر ها را تامین می کند و نیز در مواقع قطع برق کمترین آسیب را به سیستم های آن ها وارد کرده و در روند عادی سیستم خللی ایجاد نمی کند. اگر بدنبال یک مرکز فروش یو پی اس با کیفیت و قیمت مناسب هستید ما در این مطلب قصد داریم شما را راهنمایی کنیم. برای ادامه مطلب کلیک کنید.

 
 
شرکت رام سیستم خدمات زیر را ارائه می کند:
 
 
 
 
 
 
 
 
شما می توانید جهت خرید انواع یو پی اس و یا دریافت مشاوره با شماره ی زیر تماس بگیرید:
 
 
 


:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , خرید یو پی اس دیتا سنتر , قیمت یو پی اس دیتا سنتر , یو پی اس دیتا سنتر ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که برق منزل تان رفته و شما نگران وسایل برقی خود شده اید ، در اینجا شما با خرید یو پی اس میتوانید مشکل را برطرف کنید . خرید یو پی اس میتواند با نگه داشتن برق و جلوگیری از، از کار افتادن تجهیزات ایمنی منزل شما مثل دوربین ،دزدگیر و... وسایل شما را از سرقت محافظت کند
 جلوگیری از سرقت با خرید یو پی اس
اما اگر میخواهید با چگونگی کارکرد یو پی اس ، و یا تعمیر یو پی اس آشنا شوید به ادامه مطلب مراجعه کنید
شماره تماس واحد فروش یو پی اس
دفتر مرکزی    
021-88947233


:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , خرید یو پی اس , قیمت یو پی اس خانگی , هزینه تعمیر یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

خرید یو پی اس برای آسانسور  ، آسانسورها از جمله تجهیزات مهم ساختمانی می باشند که امروزه در بیشتر آپارتمانهای چندطبقه دیده می شود. کاربرد این وسیله در دنیای کنونی بقدری شایع شده است که افراد تمایل روز افزونی یه استفاده از آن دارند.

یو پی اس قادر است برق تک فاز یا ۳ فاز مورد نیاز آسانسور را تامین و از اتفاقات فوق جلوگیری کند. به این وسیله نیاز چندانی نیز به سیستم ذخیره وزنه ای نخواهد بود و تا حدی از هزینه آسانسور کاسته نیز می شود. هزینه بهره برداری و نگهداری و تعمیرات یو پی اس بمراتب کمتر از سیستمهای وزنه است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب و اطلاع از اهمیت یو پی اس برای آسانسور کلیک کنید



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , خرید یو پی اس , یو پی اس آسانسور , فروش یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

مرکز فروش یو پی اس ، اگر به دنبال یک مرکز فروش یو پی اس مناسب با قیمت ارزان میگردید به رام سیستم مراجعه کنید.

از آنجایی که یو پی اس بسیار گران است و حتما هم از گرانی آن اطلاع دارید یک شرکت و مرکز فروش یو پی اس را پیدا کنید که قیمت های منصفانه ای به شما پیشنهاد دهد.

یو پی اس نوع های مختلفی دارد که میتوانید برای خرید بهترین نوع آن از مشاوران تخصصی رام سیستم کمک بگیرید.

یو پی اس از جمله تجهیزات پر استفاده در مکان هایی مثل بانک ها ، بیمارستان ها ، فروشگاه ها و … است به طور دیگر از جمله تجهیزات اصلی محسوب میشود در زمانی که برقی برود مفید واقع می شود .

در بیمارستان ها بسیار ضروری است که هر بیمارستانی باید یک یو پی اس داشته باشد ، خرید یو پی اس با کیفیت و قیمت مناسب میتواند به نفع هر ارگانی باشد.

رام سیستم از جمله شرکت هایی است که علاوه بر فروش یو پی اس در زمینه ی تعمیر یو پی اس تخصص کامل دارد .

برای خرید یو پی اس با کیفیت و قیمت مناسب میتوانید با شرکت تخصصی رام سیستم در ارتباط باشید تا بهترین یو پی اس را خریداری کنید.

اصول کار یک UPS در ساده ترین ساختار خود به این شکل است که بار در حالت معمول از ورودی AC تغذیه می کند و همزمان با یکسوسازی ورودی AC توسط شارژر و تبدیل آن به جریان DC باتری را شارژ می کند.

داشتن یو پی اس میتواند حیاتی ترین مورد برای ادارات و بیمارستان ها باشد هرچه سریعتر برای خرید یو پی اس از رام سیستم اقدام کنید.

مطالب دیگر : 

قیمت فروش یو پی اس

تعمیر یو پی اس فوری و تضمینی



:: برچسب‌ها: قیمت یو پی اس , مرکز فروش یو پی اس , یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

قیمت فروش یو پی اس بستگی به نوع و مدل آن دارد که میتواند روی قیمت موثر باشد برای خرید یو پی اس با قیمت مناسب و کارایی بالا داشته باشید باید از یک شرکت معتبر خریداری کنید.

یو پی اس نوع های مختلفی دارد که میتوانید برای خرید بهترین نوع آن از مشاوران تخصصی رام سیستم کمک بگیرید.

یو پی اس از جمله تجهیزات پر استفاده در مکان هایی مثل بانک ها ، بیمارستان ها ، فروشگاه ها و … است به طور دیگر از جمله تجهیزات اصلی محسوب میشود در زمانی که برقی برود مفید واقع می شود .

در بیمارستان ها بسیار ضروری است که هر بیمارستانی باید یک یو پی اس داشته باشد ، خرید یو پی اس با کیفیت و قیمت مناسب میتواند به نفع هر ارگانی باشد.

رام سیستم از جمله شرکت هایی است که علاوه بر فروش یو پی اس در زمینه ی تعمیر یو پی اس تخصص کامل دارد .

برای خرید یو پی اس با کیفیت و قیمت مناسب میتوانید با شرکت تخصصی رام سیستم در ارتباط باشید تا بهترین یو پی اس را خریداری کنید.

فواید داشتن یو پی اس چیست ؟

تغییر جریان درخطوط برق و پست های برق می‌تواند باعث آسیب جدی به تجهیزات الکتریکی کاربران داخلی و تجاری حتی با صدها کیلومتر فاصله شود. با این حال، بسیاری از اتفاقات در جریان برق که هر روز در خانه‌ها و ادارات رخ می‌دهد، می‌تواند همان تاثیر مخرب را بر سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر شما بگذارد.

اما با داشتن یک یو پی اس میتوانید سلامتی کامل لوازم برقی خود را حفظ کرده و با خیال راحت به ادامه ی کار خود بپردازید.

داشتن یو پی اس میتواند حیاتی ترین مورد برای ادارات و بیمارستان ها باشد هرچه سریعتر برای خرید یو پی اس از رام سیستم اقدام کنید.

مطالب دیگر : 

خرید یو پی اس با قیمت ارزان

تعمیر یو پی اس فوری و تضمینی



:: برچسب‌ها: تعمیر تخصصی یو پی اس , خرید یو پی اس , فروش یو پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد