نوشته شده توسط : اهوراوب

یو پی اس (UPS) چیست ؟

یوپی‌اس یا منبع تغذیه بدون وقفه (به انگلیسی: Uninterruptible power supply یا UPS) وسیله‌ای است که در کنار یک رایانه (یا مصرف‌کننده برقی دیگر) نصب می‌شود و هنگام قطع یا تغییرات شدید ولتاژ ورودی، امکان ادامهٔ کار در حالت نرمال را برای مصرف‌کننده فراهم می‌کند.
UPSهای کوچک معمولاً درون خود، یک باتری دارند که هنگام وجود برق در حالت عادی آن را شارژ می‌کنند.

هنگام قطع برق یا افت ولتاژ زمانی که ولتاژ از یک مقدار کمتر شود UPS به‌طور اتوماتیک منبع تغذیه رایانه را از برق شهر به باتری موجود درون خود تغییر می‌دهد این کار در مدت زمانی حدود یک یا ۲ میلی‌ثانیه انجام می‌پذیرد و در نتیجه رایانه متوجه قطع جریان الکتریکی نشده و به کار خود ادامه می‌دهد.

یوپی‌اس‌ها را از نظر عملکرد داخلی غالباً در سه دسته تقسیم‌بندی می‌کنند:

آفلاین
آنلاین
لاین اینتراکتیو

آماده به کار یا آفلاین

یوپی‌اس‌های آفلاین یا آماده به کار، با زمان حفاظت ۲۰ دقیقه که گسترش ظرفیت آن معمولاً امکان پذیر نیست.

این نوع یوپی‌اس‌ها در حالت عادی از برق شهر استفاده می‌کنند اما به محض قطع برق، یوپی‌اس وارد مدار شده و برق باطری را به برق مورد نیاز مصرف‌کننده‌ها تبدیل می‌کند.

یوپی‌اس‌های آماده به کار، تنها ویژگی‌های پایه‌ای را ارائه می‌دهد؛ مثل حفاظت کردن از مصرف‌کننده در برابر ولتاژهای بسیار زیاد ناخواستهٔ ورودی و شارژ باتری‌ها. یوپی‌اس‌های آماده به کار با تغییر جهت عبور جریان در خطِ مسیر باتری، جریان دی‌سی را از حالت عادی شارژ به حالت تهیه ولتاژ ای‌سی مورد نیاز تغییر وضعیت می‌دهند.

برخط یا آنلاین

 

این مدل یو پی اس نسخه کامل شده مدل آفلاین است که علاوه بر زمان قطع برق در صورت نوسان برق هم انرژی الکتریکی مورد نیاز مصرف‌کننده را از راه باتری‌ها تأمین خواهد کرد.

در تعامل با خط یا لاین اینتراکتیو

یوپی‌اس‌های لاین‌اینتراکتیو در شرایط عادی می‌توانند ولتاژ خروجی را به وسیلهٔ یک ترانسفورماتور تثبیت کنند.

در شرایط طبیعی، تأمین خروجی در این نوع یوپی‌اس‌ها پس از تصحیح ورودی (پاک‌سازی ورودی از انواع نویز و احیاناً تصحیح سطح ولتاژ ورودی) انجام می‌پذیرد.

این نوع یوپی‌اس‌ها کیفیت و حساسیت بسیار بالایی دارند و برای دستگاه‌های بسیار حساس آزمایشگاهی، نظامی و… به کار می‌روند.

شما همیشه می توانید برای تعمیر یو پی اس های خود با 02188947233 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

مراحل اصلی تعمیر یو پی اس

 

برای وقتی که یو پی اس آسیب میبیند و به تعمیر نیاز پیدا میکنید، بد نیست مرا حل تعمیر یو پی اس را نیز بدانید.
در ابتدا یو پی اس آسیب دیده برای تعمیر یو پی اس توسط کارشناسان مجرب بررسی میشود وعلت اختلال مشخص میشود.
بعد از عیب یابی و حساب کردن هزینه ی تعمیر یو پی اس ، قیمت به مشتری اعلام شده و در صورت صرف کردن تعمیر یو پی اس وارد مرحله تعمیر خواهیم شد.
تعمیر به وسیله کارشناسان که در حوزه تعمیر یو پی اس دارای تجربه و دقت هستند انجام میشود.
پس از تعمیر یو پی اس ، یو پی اس تحویل مشتری داده شده و تست های مربوط انجام میگیرد.
بهتر است قطعات تعویض شده ، به منظور تعمیر یو پی اس ، قطعات اصلی و اورجینال و گارانتی دار باشد.

تعمیر یو پی اس (UPS)

تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) توسط متخصصان خبره در این خصوص در مجموعه رام سیستم با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود . متخصصان کاردان این مرکز همگی در خصوص تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) دارای دانش فنی بالایی هستند .

اطلاعات تماس با تعمیر UPS رام سیستم

شما همیشه می توانید برای تعمیر یو پی اس های خود با 02188947233 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

تعمیرات تخصصی UPS ( یو پی اس )

 

یو پی اس چیست؟

یو پی اس ( UPS) یک منبع برق اضطراری یا پشتیبان گیری باتری، که برای ایجاد ثبات در تغذیه تجهیزاتی که نیاز به تغذیه دارند میباشد، یو پی اس ( UPS) در صورت قطع برق شهر بهر دلیل بدونه وقفه وارد مدار میشود و برق مصرفی را تامین می نماید، بگونه ای که دستگاه مورد نظر خاموش یا ری استارت نگردد در بعضی از مدلهای یو پی اس ( UPS) که دارای استابلایزر نیز هستند.

مزایای یو پی اس ؟

این امکان را فراهم میسازد که تجهیزاتی که از آن تغذیه میکند را در برابر نوسانات برق و نویز مدار محافظت کند. یو پی اس ها دارای کابین باطری می باشند که تغذیه خروجی خود را از این کابین میگیرد و آمپر این کابین مدت زمان کار کرد یو پی اس ( UPS) را مشخص میکند، یو پی اس ( UPS) نیز مانند دیگر وسایل نیاز به تعمیر و سرویس دوره ای دارد و برخی از موارد نیاز به تعمیر اساسی نیز پیدا میکند، رام سیستم با داشتن تخصص و ابزار های حرفه ای تست و تعمیر اقدام به تعمیرات تخصصی انواع یو پی اس میکند.

حفاظت از قدرت قابل اطمینان برای سیستم های IT شما امری ضروری است اگر کسب و کار شما همیشه در ارتباط با اینترنت و عملیاتی باشد. برای اطمینان از این که تجهیزات UPS خود را در وضعیت اضطراری انتظار میرود، تعمیر و نظارت منظم ضروری است.

تعمیر یو پی اس (UPS)

برای تعمیر یو پی اس( UPS) ابتدا باید بدانید چطور قطعات الکترونیک را آزمایش و اندازه گیری کنید .درتعمیر یو پی اس حتی اگر بتوانید مدار معیوب دستگاه یو پی اس ( UPS)  را تشخیص دهید ، اگر ندانید چطور قطعات الکترونیک ساده یو پی اس ( UPS)  را بررسی و آزمایش کنید پس به نتیجه ای نیز نخواهید رسید و نمی توانید تعمیر یو پی اس ( UPS) را انجام دهید.

برای تعمیر یو پی اس میتوانید به راحتی با رام سیستم ارتباط برقرار کنید تا به بهترین شکل تعمیر یو پی اس با دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام شود.

 برای اطلاعات بیشتر با 02188947233 تماس بگیرید.

برای ارتباط با سایت ما کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

تعمیر یو پی اس در محل مورد نظر شما

 

یو پی اس شما آسیب دیده است؟ آن را دور نیندازید!

بسیاری از مغازه های کامپیوتر از شما می خواهند تا یک UPS جدید را خریداری کنید تا باتری را عوض کنید، زیرا آنها می خواهند تنها کالای خود را به فروش برسانند بدون این که به شما فکر کنند که با یک تعمیر ساده میتوان دوباره از یو پی اس استفاده کنید.

در هنگام خرابی یو پی اس عجله نکنید و یو پی اس را سریع را دور بیندازید باید آنرا به یک شرکت تعمیر یو پی اس مطمئن برای تعمیر برد، در این میان با سابقه طولانی رام سیستم بهترین گزینه برای تعمیر یو پی اس شما می باشد .

تعمیر ups در رام سرویس

متخصصان  رام سیستم در هنگام خرابی یو پی اس ها به مکان مورد نظر رفته و  کار خود را  در آنجا انجام می دهند .

در ابتدا یو پی اس آسیب دیده برای تعمیر یو پی اس توسط کارشناسان مجرب بررسی میشود وعلت اختلال مشخص میشود. بعد از عیب یابی و تخمین زدن هزینه ها، هزینه ی تعمیر یو پی اس ،  به مشتری اعلام شده و در صورت موافقت بودن با قیمت، یو پی اس  وارد مرحله تعمیر خواهد شد.

متخصصان رام سیستم  با آموزش های مختلف که در مورد  قطعات الکترونیک گذرانده اند دانش خود را در این بالا برده تا در زمینه تعمیر یو پی اس جزء موفق ترین ها باشند.
دپارتمان تعمیر یو پی اس رام سیستم دارای خدمات بسیار زیادی در زمینه ی تعمیر یو پی اس است. تعمیر یو پی اس نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی است  .

در هنگام خرابی یو پی اس با رام سیستم تماس گرفته و از بهترین خدماتش در زمینه تعمیر یو پی اس بهره ببرید .تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) توسط متخصصان خبره در این خصوص در مجموعه رام سیستم با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود . متخصصان کاردان این مرکز همگی در خصوص تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) دارای دانش فنی بالایی هستند .

 

برای تعمیر یو پی اس با 02188947233 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: تعمیر یو پی اس , تعمیر ups ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آبان 1397 | نظرات ()